اسنپ آن اسمایل را از کجا تهیه کنیم

اسنپ آن اسمایل را از کجا تهیه کنیم

اسنپ آن اسمایل را از کجا تهیه کنیم کجا بخریم درب منزل سو اسمایل ترو اسمایل تهران

همه مردم زیبایی را دوست دارند و دندان ها و فک ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارند. به همین دلیل است که باید همیشه به شکل و سلامت دندان های خود توجه زیادی داشته باشید. متأسفانه بسیاری از افراد علاقه ای به سلامت دندان ندارند. در این میان گرانی خدمات دندانپزشکی دلیل دیگری برای پرهیز از مراجعه به پزشک است.اگر دندان درد دارید، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. این به این دلیل است که هر چه درمان را بیشتر به تعویق بیندازید، هزینه آن بیشتر خواهد بود. همچنین مشکل شما را عمیق تر کرده و علاوه بر اینکه در آینده برای شما هزینه خواهد داشت مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال اگر مشکل آنقدر شدید باشد که به ریشه دندان برسد، هزینه درمان ریشه نسبت به سایر آسیب ها افزایش می یابد.

 

 

 

منظور از عصب کشی چیست

 

 

 

منظور از عصب کشی چیست :

 

وقتی دندان پوسیده شود و برسد به عصب باید منتظر درد های شدید دندانی شوید که مجبور خواهید شد برای نجات از درد به دندانپزشکی بروید در این حالت دو راه وجود دارد یکی کشیدن دندان و اگر میخواهید دندان بماند و پوسیدی زیاد نیست عصب کشی نمایید و بعد روکش دندان قراربدهید در عصب کشی معمولا عصب های زنده دندان خارج میشوند که ر خلاف تصویر خیلی ها عملا عصب کشی هچی دردی ندارد و چون امپول بی حسی روی دندان زده میشود و اگر حساس هستید به دتکر عزیز بگویید بی حسی بیشتری بزند و هزینه ان را هم پرداخت خواهید کرد.  

 

 

اگر پوسیدگی دندان درمان نشود چه میشود

 

 

اگر پوسیدگی دندان درمان نشود چه میشود :

 

اگر دندان بیش از حد پوسیده شود دیگر عصب کشی هم جواب نمیدهد یعنی باید بکشید پس اگر دندان خراب دارید هر چه زود تر به فکر درمان آن باشدی چون اگر حتی در مرحله اغازین پوسیده شدن باشد با استفاده از پر کردن میتوانید عمر دندان خود را چند سال و حتی تا اخر عمر تضمین کنید اگر هم زیاد پوسیده شده که باید عصب کشی و روکش دندان انجام بدهید با این حال اگر به حال خود بگذارید باید کشیده شود چون دندان کاملا پوسیده عصب کشی نخواهد شد.

 

 

 

عصب کشی چیست

 

 

جمع بندی :

 

هزینه کلی عسب کشی به میزان پوسیدگی مهارت پزشک و تعداد کانال دندان بستگی دارد و معمولا در مراکز درمانی مثل درمانگاه یا بیمارستان ها قیمت به نسبت مطب خصوصی ارزان تر است هر چند عصب کشی بستگی به دقت و مهارت شخص هم دارد و حوصله ای که به خرج میدهد هر چند بعد عصب کشی و روکش دندان باید بسیار مراقب باشید چون دندان شما دیگر مثل قبل نیست وباید مراقب باشید که دندان پوسیده نشود یعنی از خوردن غذاهایی که دشمن دندان میباشند استفاده نکنید مثل نوشابه قند شیرینی اما اگر استفاده هم شد مسواک فراموش نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سان ? تاريخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?